Setmana 6

27.04.2020

Fa dos setmanes em vaig apuntar a un lloc per formar part del jurat del Premi del Públic Jove del Cinema Europeu i sorprenentment per mi el dilluns passat em va arribar un correu que hi posava que hi formava part. Em va fer molta il·lusió

El dijous em van enviar tres pel·lícules que tenia fins dissabte a la nit per veure-les i sis fulls amb preguntes sobre les pel·lícules.

Dijous a la nit vaig mirar: "Rocca Changes the World", amb alemany i subtítols en castellà. Divendres a la nit vaig mirar: "My Extraordinary Summer with Tess", també en alemany. I dissabte al migdia: "Mio fratello rincorre i dinosauri", en italià i subtitulada en castellà.

Diumenge a les 10:30 vam fer una videoconversa per zoom amb altres nens i nenes de Catalunya de la meva edat i els adults que ho dirigien, i ens van explicar com funcionava tot allò.

A les 10:45 es van unir al zoom dos de les meves actrius preferides de la sèrie "Les de l'hoquei", la Iria del Río i la Dèlia Brufau, els hi vam estar fent preguntes.

A les 11:30 ens van ficar en grups més petits de zoom i amb aquests vam fer debats sobre les tres pel·lícules i a les 12:30 ens vam tornar a reunir tots per posar en comú les conclusions.

Després em van enviar un correu on havia de votar la pel·lícula que més m'havia agradat.

A les 16:00 per streaming deien la pelicula guanyadora.

I ahir al vespre, al telenotícies de tv3 van explicar la notícia i en una de les fotos hi sortia jo.

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar