Setmana 5

18.04.2020

El dilluns va ser pasqua i com que no podem sortir de casa vam fer una mona casolana.

Primer la meva mare va fer un pastis, que el vam partir per la meitat i el vam untar de crema que havia fet el meu pare. Despres vam tornar a ajuntar les dos parts i la vam untar per sobre amb xocolate.

Vam fondre xocolate i vam untar dos motlles amb forma de ovella i porc, i ja teniem figueretes de xocolate.

Jo vaig fer pollets (teniu el video a "manualitats") i vaig agafar plumes de colors i els i vaig ampegar palillos.

Per ultim vam decorar la mona amb el porc, la ovela, els pollets i les plumes, i vam fer una videollamada amb els amics dels meus pares per celebrar la pasqua "junts".


¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar