Setmana 2

27.03.2020

Aquesta setmana vaig decidir endreçar-me l'habitació ja que no sabia ni el que hi tenia i, em faltava espai per guardar coses.

Tenia tot un armari ple de nines de quan era petita, així que les vaig treure totes, les vaig ficar en bosses i les vaig deixar al garatge perquè quan passi el confinament les portaré a Troballes (que és una ONG que ajuda a persones necessitades amb la venta de productes de segona mà).

El meu pare i el meu germà, que no es saben estar sense fer esport, han convertit el garatge en un minigimnàs.

També he fet videotrucades amb les meves amigues i amics, perquè tots ens avorríem, i unes quantes manualitats (que podreu trobar a l'apartat de manualitats).

De deures no n'he fet gaires, ja que, encara que no ho sembli em passa molt ràpid el temps.

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar