Setmana 1

20.03.2020

El divendres passat va començar el confinament per el virus COVID-19, va arribar a Catalunya i va començar a expandir-se entre la gent, per això ens van fer tancar a casa durant 15 dies. Jo acostumo a dir que no m'agrada anar a l'institut però ara tinc ganes de tornar-hi, ja que aquí tancada a casa m'avorreixo i tinc ganes de tornar a veure als meus amics i amigues.

Vaig veure que per les xarxes socials que hi havia nens i nenes amb arcs de Sant Martí, per donar suport al personal sanitari i a tota la població afectada, i la meva mare i jo vam decidir de fer-n'hi un. Però sóc la Lila i m'agrada fer-ho tot a lo gran, no em podia conformar amb un dibuix en un paper gran. Vaig estar pensant i se'm va ocórrer: "ja que el mur de casa meva és de color gris, molt soso i hi ha algun grafit, per que no el pintem?. Als meus pares els  hi va semblar bé, així que em vaig ficar a dibuixar un esborrany del que i volia dibuixar a la paret.

Entre la meva mare i jo vam estar tres dies pintant la paret, però va valdre la pena, perquè pel meu gust a quedat xulíssim.

¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar